Kalendarz kieszonkowy jako narzędzie reklamy

02/22/2021 Autor molksiazkowy Wyłączony

Kalendarz kieszonkowy noszony zwykle w portfelu zawsze się przydaje. Choć każdy telefon wyposażony jest w terminarz, po miniaturowy spis miesięcy możemy sięgnąć w każdej chwili. Spełniać on może również inną funkcję i w wielu przypadkach staje się… skutecznym narzędziem reklamowym.

Zamiast ulotek… kalendarz!

Zapewne każdy z nas po otrzymaniu ulotki na ulicy, od razu wyrzuca ją do kosza, nawet na nią nie zerkając. Co innego, jednak gdy do ręki zostanie wręczony nam kalendarz kieszonkowy. Taki gadżet zajmuje mało miejsca i jest bardzo praktyczny. Umieszczone na odwrocie logo firmy przyciąga zaś uwagę i wzbudza zainteresowanie potencjalnego nabywcy. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na taką formę reklamy.

Prezent na eventach firmowych

Targi pracy oraz eventy organizowane przez firmy to idealna okazja na obdarowanie uczestników darmowymi prezentami. Hasło reklamowe, logo lub nazwa marki znajdują swoje miejsce na długopisach, notatnikach, kalendarzach, balonach, czy breloczkach do kluczy. Ludzie chętnie przyjmują drobne prezenty, za które nie trzeba uiszczać opłaty. Przedsiębiorca ma pewność, że trafią one w dobre ręce i po jakimś czasie przyniosą efekty w postaci rozbudowanej siatki klientów.